tisdag 25 november 2008

what a feeling!

klockan är 9,42 och jag har redan fått massa gjort.
Jag har lagat mat, som jag kan ta med mig till jobbet, följande har lagats eller är på G.
Lövbits gryta
Kalkonkorvsgryta
rostade grönsaker
wokade grönsaker med kyckling och caswew nötter

OM en kvart ska jag och kalle åka ner och träna, det blir styrka för min del, överkropp.

klockan halv ett börjar jag jobba till halv fem, lyx dag eller what?

Efter jobbet tänkte jag ta mej ner till min goda vän Maria och massera henne lite...

NI ser ju hur fullt upp jag har..

Denna och nästa veckas roliga händelser:

Fira Saras 22 års dag + nått sånt där home sale party.
Åka till Örebro och julshoppa, samt hälsa på Malin, Ante och Moa.
Julskyltning
Knåpa ihop ett redigt bra cykel program
filma ett cykelpass lördag den 6 dec ( KOM)
Ev åka till Stockholm
Luncha med goa Lovisa
köpa en advenstkalender
förbereda mitt lilla kalas när jag fyller 22 (11/12)
Höra av mej till Petra om träning i Linköping
Vikariera i Step up ( ev)


NI ser ju.. Inte konstigt att jag är på bra humör...


1 kommentar:

Anonym sa...

hej! kul att du är på bra humör. =) vad ska du göra i sthlm?

nejnej, jag är INTE gravid, men om några år så vill jag det hehe.. =)

kram!

Om mig

Mitt foto
Mycket snack och lite verkastad. Det som borde göras idag skjuter jag gärna fram och gör en annan dag. Men nu är det slutsnackat och dags att göra slag i saken: Jag ska skaffa mig en "fitness kropp". Jag vill poängtera att bloggen inte enbart handlar om träning utan om annat smått och gott. Här är du alltid välkommen