tisdag 11 november 2008

Imorgon bär det av ...

Hej
Imorgon åker jag till Stockholm,
Dags för min efterlängtade spinningutbildning.
Jag ska bo en natt hos Frida och resten hos "min familj"
Det ska bli kul, Men kommer säkerligen kännas i kroppen på lördag kväll.
Jag instruerar ju redan i spinning, och fick massa beröm igår av mina deltagare.
Fan va glad man blir när någon kommer fram och säger att man är skitduktig.
Det får en att vilja lägga ner dom där timmarna som kanske behövs ibland för att göra passet
trots att man bara får betalt för timmen man är där. Det är verkligen spinningen som jag gillar. Det andra är inte hälften så kul. blir nog något inlägg från storstaden med. Önska mej lycka till
kram ELIN

1 kommentar:

Maria sa...

Vilken fin blogg du fixat:) Men du hiner inte ses idg då eller? Får ta den någon annan gång då istället, mn känns som dde aldrig bir av:( Jaaja. lycka till i stockholm, jag håller tummar o tår! Puss

Om mig

Mitt foto
Mycket snack och lite verkastad. Det som borde göras idag skjuter jag gärna fram och gör en annan dag. Men nu är det slutsnackat och dags att göra slag i saken: Jag ska skaffa mig en "fitness kropp". Jag vill poängtera att bloggen inte enbart handlar om träning utan om annat smått och gott. Här är du alltid välkommen