söndag 30 november 2008

Igår åkte jag och mina två kamrater Josefine och Linda till Örebro.. Inget Örebro utan marieberg tyckte vi. Så där stannade vi och handlade upp våra pengar..
När vi satt och åt vem dök upp då? Min Michaela, ni anar inte va glad jag blev :)
Vi fick följa med backstage.. Haha det va rörigt, köket va fint och vi fick ett paket tuggumi for free.
Sedan åkte vi till malin och fikade, nybakat och framförallt hembakar.. Det gick ner några peppisar i magen.
Gick en promenad tillsammans, lekte med hennes Dotter. Hade mys pys. Sen gick vi ut och åt på fiket glada grodan:)

Helgen behövdes för mej.. Jag älskar dessa vänner..
kuul.

Idag står julskyltning, gymmöte, och pass på shemat..
Sådär känns det!:)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Mycket snack och lite verkastad. Det som borde göras idag skjuter jag gärna fram och gör en annan dag. Men nu är det slutsnackat och dags att göra slag i saken: Jag ska skaffa mig en "fitness kropp". Jag vill poängtera att bloggen inte enbart handlar om träning utan om annat smått och gott. Här är du alltid välkommen