söndag 23 november 2008

Söndags funderingar

Jag tänker på följande:
- varför känns det så viktigt för mej att ha en egen dator, och framför allt varför är jag så snål så jag inte köper en?
- Varför äter jag så sjukt mkt godis , framförallt choklad när jag vet att jag inte mår bra utav det?
-varför går jag och oroar mig för saker jag inte kan göra något åt.
- varför är jag missnöjd?
VAd har jag då kommit fram till?
Att det är kul att ha pengar på kontot, att jag gillar godis och att jag äter det när jag är trött och orolig inför något, att va orolig är helt onödigt. Missnöjd är jag för min självkänsla inte är den bästa.

Men imorgon leder jag cykelpass , de e bland de roligaste jag vet
Tjing

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Mycket snack och lite verkastad. Det som borde göras idag skjuter jag gärna fram och gör en annan dag. Men nu är det slutsnackat och dags att göra slag i saken: Jag ska skaffa mig en "fitness kropp". Jag vill poängtera att bloggen inte enbart handlar om träning utan om annat smått och gott. Här är du alltid välkommen