söndag 16 november 2008

Lycka

Hej
Jag har inte hunnit blogga i helgen, för det har hänt så mkt, inte en lugn stund.
Detta inlägg bör läsas..
träffat kusin vitamin frida, 3 heldagar på spinningutbildning . Kursen va så jäkla bra, jag kan inte
beskriva med ord. Skit härligt gäng och super duktig lärare.
Kollat in världens mysigaste lägenhet..
Åhh va jag hoppas att jag kommer få bo där i jan och framåt.
Myst med barnen, ätit super god mat.
det känns så bra. jag är så super glad.
fulltankad med ny energi och nya ideer.

TJOHOOO!

1 kommentar:

Maria sa...

Det är ju så kul för du lät såå glad när du ringde. Du förtjänar verkligen de här, ska hålla varenda tumme jag har för att det ska bli så nu! Och jag tror det, för jag hoppas på att bra saker händer bra människor, o då kan nte annat än mirakel ske för dig vet du! :) Ses tors eller fre då!! De är ett måste! :) Puss

Om mig

Mitt foto
Mycket snack och lite verkastad. Det som borde göras idag skjuter jag gärna fram och gör en annan dag. Men nu är det slutsnackat och dags att göra slag i saken: Jag ska skaffa mig en "fitness kropp". Jag vill poängtera att bloggen inte enbart handlar om träning utan om annat smått och gott. Här är du alltid välkommen